1400-03-10 11:10
631
0
74807
مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری گلستان :

بالغ بر 63 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری در گلستان هستند

دانیال پولادوند گفت : تا به امروز 62723 نفر تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشاری استان قرار دارند که 2728 نفر مستمری بگیر شده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ دانیال پولادوند مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس این صندوق اظهار داشت : صندوق بیمه روستایی و عشایری زیر نظر دولت و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است و 9 گروه عضو جامعه هدف ما هستند.

پولادوند افزود : مبلغ بیمه طوری تعریف شده که همه با هر توان مالی بتوانند عضو شوند به طوریکه در سال 1400 هر روستایی با مبلغی ماهیانه 32500 تومان و حداکثر 95 هزار تومان بیمه شوند .

وی تصریح کرد :  در برابر مبلغی که افراد ماهیانه بابت بیمه می دهند دولت نیز یک یارانه پنهان می دهد که هر ماه واریز می شود و بعد از بازنشستگی به حساب افراد واریز می شود .

پولادوند گفت : افراد واجد شرایط از سنین 18 تا 50 سالگی می توانند از مزایای بیمه روستایی و عشایری نظیر ازکارافتادگی ، بازنشتگی و فوت استفاده کنند ، تنها در بحث درمانی ورود نکردیم که این موضوع توسط بیمه سلامت پیگیری می شود.

مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان گلستان خاطرنشان کرد:تا به امروز 62723 نفر تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشاری استان قرار دارند که 2728 نفر مستمری بگیر شده اند .

پولادوند اضافه کرد: همچنین 1653 نفر نیز مستمری فوت ، 196 نفر مستمری از کار افتادگی و 879 نفر نیز بازنشستگی گرفته اند .

در پایان این نشست به رسم نمادین به دونفری که از طرف صندوق به بازنشستگی نایل شده بودند با اهدا حکمی تجلیل به عمل آمد.

حجت الله رایج کفشگیری و نازقلی کر بعد از واریز حق بیمه خود حالا بازنشسته شده و ماهیان حقوق دریافت می کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.